Tuesday 25 October 2011

hati aku hancur :(



kini kau dah robek hati aku . aku dah tahan air mata aku supaya tak kuar . tapi kau dah tak terdaya akhirnya aku menitiskan jugak airmata karna kau . kau memang sorang yang kejam . kau useless ! kau ego ! berubah lahh kau sebelum kau ditimpa masalah . aku sayang kau , aku rindu kau , tapi nihh yang kau balas kat aku . mana hati dan perasaan kau ? tergamaknya kau buad aku camni . aku takan accept kau dah lepas nihh . kau betoi2 buad aku terluka kali nihh . aku kat sini sebokk rindu kan kau , tapi kau sebokk nak carii teman baru . betapa perihnya hati aku bila dapat taw suma tuhh , tak sampai 24jam aku break ngan kau . kau dah nakk cari pengganti . ntah bila pulakk aku dapat lupakan kau . ALLAH sedang uji ketabahan hati aku . so aku kena laluinya dengan tenang ! harus tenang ! kalau dia boleh lupakan aku dengan tenang kenapa aku tak boleh kan ? yeahh . aku mesti boleh lupakan kau ! ^^ . aku berharap kau jangan berpaling lagi ke arah aku . 4.2.2011 until 24.10.2011 tarikh aku bersama aku . tapi lepas nihh tadak lagi . takpa mungkin nihh yang terbaik untuk kau dan aku . aku redha mungkin ada hikmah untuk aku dan kau . jaga diri kau sayang :D

No comments:

Post a Comment